Omuyk Hayırlı akşamlar Dün gece acile gittim böbrek ağrısı gibi hissettiğim sancı safra kesesinden dolayıymış ultrasonla bakıldı çamur ve taş olduğunu ameliyat olmam gerektiğini söyledi 3 tane ilaç verdi bunları 1 hafta kullan ve genel cerahi ye git dedi ben sadece bugün kullandım ve gecikmesini istemediğim için yarına hemen randevu aldım doktor da muhtemelen ameliyat dicek biraz araştırdım bazısı iyi bazısı kötü atlatmış 8 buçuk aylık oğlum var emzirmiyorum. Süreç nasıl ilerliyor acaba ameliyatı olan varsa bilgi verir misiniz. Bi de biraz kilom var vermeye çalışıyorum ama zor veriyorum ameliyat olduktan sonra daha mı zor oluyo kilo vermek ya da daha fazla mı kilo alınıyo bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙏
SevimliHayaletCasper Omuyk abim, görümcem, kaynım, kayınpederim oldular ameliyat. Artık kapalı yapılıyor zaten o yüzden pek zorluğu yokmuş. Kiloyla alakalı bi durum da pek yok yani hiç böyle bir şikayet duymadım
niluna Omuyk kayınvalidem salı günü oldu safra kesesi ameliyatı kapalı şekilde yapılıyor artık kalktı kendi işini gücünü gördü bende yardımcı oldum ona biraz kilosu var doktor ameliyat sırasında organların yağ bağlamış kişo vermen lazım diye uyardı onu onun dışında bir ay gazlı içecek yumurta bakliyat gibi bazı gıdalar yasaklandı bir süre korkmayın erteledikçe kötü sonuçlar doğurabilir malesef🌺
Omuyk SevimliHayaletCasper Bir kaç yerde okumuştum kilo mevzusunu o yüzden sordum bünyeden bünyeye de farkediyor olabilir. Umarım bende kolay atlatırım. Biraz araştırıp kötü yorumlara denk gelince ufak bi korktum açıkcası teşekkür ederim 🙏
Deletedmom_106 aliaras_2022 Omuyk Ben 2022 Eylül ayında oldum. Taş iltihap ve çamur vardı. Ağrılarım çok fazla olurdu ama anlamazdım mom a yazdım bi gün her yerim ağrıyo bu nedir diye sağolsun bi arkadaş safra kesesi demişti hemen teşhis koydu ve doğru çıktı 🤣 doktora gidip saframa bakın dedim. Nerden bileceksiniz dedi biliyorum dedim 🤣muayene oldum ultrason falan çekildi doğru tahmin etmişiz .antibiyotik verildi genel cerrahiye gittim memleketimde. Profesör yaptı ameliyatı. Ameliyatım kötü geçmişti iltihap çok olduğu için bi gidip gelmişim ama benim durumum istisna herkeste olacak diye bisey yok tedbir amaçlı bi gece yoğun bakımda kaldım . Dren le birlikte karnımda toplam 4 delik vardı sezeryan gibi düşünebilirsiniz ağrısını , ameliyattan 5 6 saat sonra hemşire yürüttü beni yoğun bakımda olduğum için . Ertesi gün eve gittim . Pansuman yapmamız gerekiyordu yaralara ilk bi kaç tanesini sağlık kuruluşunda yaptırdım çok ıslak kalmaması gerekiyo batikonu az kullanmak ve yarayı içerden dışarıya doğru temizlemek gerekiyo . Bu da ameliyat sonrası sargılarım 😄 ameliyat sonrası yenmemesi gereken şeyler var doktorunuz söyler 2 yıl oldu ağrılarımdan kurtuldum mutluyum ama hazımsızlık sürekli yediklerim ağzıma geliyo ne yazık ki . Olan herkesin bu benzeri şikayetleri oluyo . Başka sorunuz varsa sorun
Omuyk niluna çok geçmiş olsun, ya umarım bende kolay atlatırım bazı kötü yorumlara denk geldim bi ikilemde kaldım açıkcası ama dediğiniz gibi geçiktirme durumunda daha da sıkıntılı olabiliyormuş yarın doktor ne dicek bakalım artık, teşekkür ederim💕
susunbebekuyuyo niluna hastanede kaç gün kalınıyor acaba anneminde önümüzdeki ay olacak ameliyatı büyük ihtimalle
hbbt Omuyk bende oldum 10 yıl oldu bı sıkıntısı yok kilo alımı falan da yapmıyor ben zaten kiloluydum yine kiloluydum değişen bir şey olmadi
Kaptan03 Omuyk bendede gastrit var ama bugün mahfoldum kramp varı agrilar gaz sürekli şüpheleniyorum artık saframi acaba diye en kısa zamanda doktora gidicem ama ameliyt felan fistan aklım çıkıyor 🤕 bir yakınım olmuştu kilosunda bir degisiklik olmadı kilo alımı gibi
Omuyk Kaptan03 Anladımm, şikayetiniz varsa mutlaka gidin tabi, ameliyat falan insanın gözü korkuyo gerçekten ama tedavi olmak gerekiyosa da olmak lazım mecbur böyle daha zor çekmek napalım 😕
Demett_k Kaptan03 meraba benimde ara ara sağ göğsünün altında ağrılar oluyo. Çok dayanılmayacak kadar değil ama . Uzun süredir olmuyodu iki gündür var. Sizinki nedenmiş doktora gittinizmi
Ewremmrrve susunbebekuyuyo 1 gün diren takılıyor yeteri kadar sıvı ve pis kanı çıkartmazsa 2. Güne ertelenebiliyor diye biliyorum
niluna susunbebekuyuyo 1 gün öncesinden yatış verildi bir günde diren takılı olduğu için bir gece daha kaldı korkacak bir şey yok bence🥰
Ewremmrrve Omuyk çok geçmiş olsun oğlum 6 aylıkken olmuştum ne kadar erken o kadar iyi erteledikçe sancıların artar birkaç gün biraz zorluyor ama çabuk toparlanıyorsun kilo konusu da sanırım bünyeyle alakalı ben safra ameliyatı olduğumdan beri kilo alamıyorum yağlı yiyecekler yediğim zaman direk istifar ediyorum ve safra kesem olmamasına rağmen safra üretiyorum oda mideme dolduğu için sürekli mide bulantısı yapıyor her beden bir değil inşallah sorunsuz bir şekilde ameliyatını olup hayatına normal devam edersin 🌸
Omuyk Ewremmrrve Yaa çok çok teşekkür ederimm, ertelemeyi düşündüm ama eninde sonunda bu ameliyatı oluyomuşsun ne kadar kaçabilirim ki 😄 umarım dediğiniz gibi olur ve bende kolay atlatırım, sizde bundan sonra daha daha iyi olursunuz ve kendinizi daha iyi hissedersiniz inşallah 🤲💕
Kaptan03 Ewremmrrve doktor mide koruyucusu vs vermedimi genelde safra mideye geliyorsa verilir gastrit tarzı durum olmasın diye
Omuyk Deletedmom_106 öncelikle çokk geçmiş olsuun, aklıma takılan dren çok acıtıyor mu taburcu olana kadar mı takılı kalıyo
okbey2301 Ben bebeğim 40 liyken oldum ve emziyoridum sütümü sağdim.iki gün annemde kaldı mamada takviye ettik tabi ama şükür meme reddi olmadi hastanede ameliyat a girmeden önce sütümü şagdim ve ameliyat an sonra bir gün boyunca sağdım sütümü bebeği kucagima alıp hemen emziremedim çünkü karnıma badinc oluyor diye destekle ama ameliyatim iyidi kapalı oldum ve sezaryanliydim benim için zor süreçti ama biran önce ol kurtul devlet cok ileri tarih veriyor beklemedim özelde oldum İyiki de oldum Saniye deymez o acıyı yaşamaya
Omuyk okbey2301 Hem sezeryan hem bu ameliyat çok zorlamıştır 😖 off çok geçmiş olsun gerçekten insanın düşündükçe içi çekiliyo valla bende devletten sıra bulamadım bugün özelden randevu aldım inşallah bende kolay atlatırım teşekkür ederiim 💕
cansubrldmr okbey2301 geçmiş olsun şuan nasılsınız peki yediğiniz zaman rahatsız eden yiyecekler var mı
Deletedmom_106 Omuyk sağolun 🤍 dren takılıyken bisey hissetmiyorsun ameliyattan çıkınca gördüm ben hiç araştırmadım da korkmamak için . Hemşire dedi çıkaracaz diye. Taburcu olmadan önce çıkardılar . . En çok ondan korkuyodum ama korktuğum gibi değildi çıkaran doktor da çok iyiydi beni korkutmadan yavaş yavaş çekti çok bisey hissettirmedi Allah razı olsun . Yapısı kaygan olmayan bi hortum o ürkütüyo insanı