a_nur ne güzel ayırabildiniz , ben 3 yaşındaki oğlumu ayrı odaya alıştıramadım
Şu an ben 4 aylık bebeğimle ayrı eşim 3 yaşındaki oğlumla ayrı odadayız , bazı geceler oğlum ağlayarak benim yatağıma geliyor seninle uyuyacağım diye
Sabah büyüğü ( 7 yaş ) de geliyor yanıma kalkar kalkmaz, öylece 3 oğlumla beraber yatıyoruz sabahleyin )