Prensesin_Annesi_ Bebeğim 6 ay 1 günlük yürüteç kullanmalı mıyım kullanmamalımıyım? İlk bebeğim internette bazı doktorlR kullanın diyor bazıları kullanmayın diyor sizler kullanıyor musunuz ? Kullanıyorsanız hangi marka ?
atlasmommm Ben şahsen yürüteçle büyüdüm bi sıkıntım yok sporcuydum ve 1.74 boyum var bebegıme de kullanacağım
Cekiyorum_Gulumse Prensesin_Annesi_ ben kızımda kullanmamistim oglum için yine doktorumuza sordum bana attigi cevabı aynen yazıyorum “ Önermeyiz. .. Bir yaş gibi yanında bir olursa kontrollü olarak bir süre evet.. Hızla sağa sola çarpıp boyun travması olma ihtimali olabiliyor ”
Cisemcagan17 Prensesin_Annesi_ kullanıyorum bi skintimiz yok tabiki gözüm uzerinde düşme tehlikesi yasiyolar o yüzden zararlı diyolardir her bebegin gelişimi farklı tabi ama yurutece alıştı bnm bebegim emeklemedi sadece sıkıntımız parmak ucunda yurumesi
Prensesin_Annesi_ Cisemcagan17 Bende parmak ucu yürümesinden korkuyorum doktorların coğu parmak ucunda yürümeden önermiyor
Prensesin_Annesi_ Durucuumm Evet arastırdım bazı doktorlar ayakları tam yere bastıpı sürece sorun yok diyor bazıları kesinlikle önermiyor
Sinemeyra Kullanıyorum çok seviyor kızım bütün çevrem kuzenlerim yiğenlerimde kullandı bi sorun olmadı olmazda inşAllah
beyzzsenturkk_ Prensesin_Annesi_ 1 ay kadar kullanmıştık ara ara tabi 6. aydan 7. ayın sonuna kadar sonra emeklemeye calısır gibi oldu anında kaldırdım yürüteçi emeklemesi pekişti derken kalktı tutundu yürüdü öyle
Mrv_cnl Prensesin_Annesi_ bu tamamen sizin ihtiyaç ve isteğinize bağlı bir konu aslında. Minimum düzeyde olduğu sürece bir örün olmuyor ben iki çocuğumda da kullandım bi sakıncasını görmedim öneriyordum
Aybuke54 Prensesin_Annesi_ hiç bir şey olmaz ya doktorun her dediğine bakma kızımda parmak ucu geziodu şimdi düzeldi tabaniyla basio
karanaliakgn Prensesin_Annesi_ ben alacaktım ama oğlum inanılmaz hareketli suan 6 aylık emekliyor durduramıyorum o derece. Yürütec onun ıcın tehlikeli olur guvenemıyorum o yüzden kullanmıcam
Prensesin_Annesi_ karanaliakgn Benimde kızım cok hareketli yani emeklemiyor tabi ama böyle giderse 7 ayda emeklemeye baslar cok upraşıyor emeklemek için
Cekiyorum_Gulumse Prensesin_Annesi_ bende panik biriyim direk doktoruma o zaman almiyorum dedim ve almadım şuan 9 aylık oglusum elinden tutup yürümek istiyor bugün topa vura vura yürümeyi öğrendi 🤭🤭 yürütec biz oluyoruz artık 😇