15 gün önce doğum yaptım ve doğumdan sonra oğlumun kan şekeri düştü ve benim de hemen sütüm gelmediği için ilk olarak mamayla tanıştık😏 sonrasında sütüm az da olsa geldi ama çok yetersiz ve oğlum göğsümü asla almıyor bir Türlü emziremiyorm. Sadece sağıyorm ne çıkarsa onu içiyor ama genel olarak mamaya alıştı ve mama yiyor :( bu saatten sonra emer mi sizce çok üzülüyorum emmediği için ne yapabilirim bu durumla karşılaşan anneler yardımcı olur musnuz?