Bende 15 gün sonra biraz daha iyi oturmaya başlamıştım ama tam olarak 20 gün sürdü son dikişinde düşmesi
bana batikon ağrı kesici krem ve başka krem daha vermişti her WC işleminden sonra batikonla siliyordum temizliyordum sonra da o verdiği iki kremi birbirine karıştırmıştım sonda da o kremi sürüp pedimi değiştirmiştim hep böyle yapmıştım . İltiham vs kapmadım şükür bazı kadınlara oluyor malesef
Not: bende hiç Ama hiç yanma vs olmadı