caniminikizleri Valla inşallah geçersiniz 🌸
Ben paralel parkta kaldım.Hafif sağ ön tekerlek çizgiye değmişti.
Sonra 2. sınavımı hasta olduğum için rapor akıp erteledim.2500₺ ödedim.
Bugün kurs beni arayıp tekrar falanca tarihe kadar harç yatırın diyor.
Ben girmediğim ve rapor aldığım sınavın zaten harcını yatırdım benden tekrar harç istemeleri normal mi?