caparjunior Merhabalar, bizde yarın tam 8 aylık oluyoruz.Bahsettiğiniz kadarıyla ben bir gelişim geriliği göremedim, henüz 4 aylıkken ön fontanel erken kapanıyor uzmana gösterin diye uyardı sağlık ocağındaki hemşireler, hiç beklemeden çok iyi bir doktordan randevu aldık gittik, odaya girer girmez bebeğimin bakışlarından bile gayet normal gözüküyor ne için gelmiştiniz dedi, muayene esnasında ellerinden tuttu kendine çekti bebeğim kaldırdı kendisini, hiç bir şeyi yok oğlanın dedi içim nasıl rahatladı anlarsınız. Ve ekledi tabii ki, bebek büyütmek sancılı bir süreç tedbiri elbette almak
Gerek ancak kulaktan dolma bilgilere değil evladınızın tepkilerine bakın, kıyaslamayın her bebek farklıdır dedi. Bizimde henüz hiç dişimiz yok, sadece
Sürünüyoruz, desteksiz oturmaya yeni yeni alıştık sürekli ileriye atılıyoruz, ama kuruntuların sonu yok demek istediğim, bebeğinizin hiçbir şeyi yoktur diye
düşünüyorum, hiçte olmasın inşallah sağlıkla büyüsünler.🫠🥲🤍