terliklerimlegeldim senede bir kere şarap kızılı yada tarçın kızılı yapardım gerçi ikizlerimden dolayı 2 senedir yapamıyorum ama direk açmaya kalkarsanız bayağı saçlarınız yanabilir zaten kızıl çabuk akıyor tamamen akıp karamel yada bakıra geçtiğinde sarıya dönebilirsiniz ama yavaş yavaş açılması lazım yada saçınız çabuk açılan bir saçsa kolaylıkla dönersiniz