aaa1864 benim kuzeninin oğlu o şekildeydi sizi korkutmak istemem ama onlar çok sorun yaşadı bu çok önemli birşeymiş çocuklar normal yürümeye başlayıp sonra parmak ucuna bassa bu önemli değil iş şımarıklıktan falanmış ama en baştan öyle yürüyorsa sıkıntılı bu
Dediğim kuzenimin oğluda işte öyle en baştan parmak ucuna yürüdü doktor doktor gezdirdiler beyinde sıkıntı olacağını galan söyledi hep doktorlar diz kapaklarına aynı şekil baya baktırdılar
Doktor özel bir ayakkabı gibi biriyle verdi demirden ayağını düz tutuyor parmak ucuna basamıyor bir süre onu kullandılar biraz düzeldi ama sonuç olarak tanısı nedir bilemiyorum