Kızım 27 aylık ama tuvalet eğitimini henüz düşünmüyordum, sadece tuvaleti, bezi vs bunları anlatıyordum ona kendi hazır olunca nasılsa sinyal verir diyordum. Uzun zamandır tuvaletini yapınca çiş yaptım, kaka yaptım diyordu. Bu 2-3 gündür çişim geldi, kakam geldiye döndü bende konuşmalarımı buna göre şekillendirdim. Bugünse bezini hiç istemedi anne çıkar bez istemiyorum. Küçücük çiş yapsa değiş bezimi dedi. Çişim geldi tuvalete yapcamlara kadar geldik 🥹 bence artık hazır. Akşam bezini çıkardım, 10 dk da bir tuvalete gittik bekledik bekledik yapmadı uzunca bir süre. Sonra da oyuna çevirdi. Uyurken bezi takmak için zor ikna ettim. Hiç araştırmadığım yerden geldi soru 🫣 önerileriniz nelerdir, sinyaller yeterli mi. Onu da kendimi de çok kasmak istemiyorum açıkçası hazır olunca daha kolay olur düşüncesindeydim çünkü. Nasıl yapmalıyız, mesela lazımlığı var klozet tipli ama kullanmak istemiyorum adaptör aldım bizim klozetimiz için. Doğrusu hangisi? Hijyen, temizleme. Bizler gibi mi devam edeceğiz lütfen aydınlatır mısınız benii🥰