Rez teşekkür ederim evet 1 hafta sonra çağırdı tekrardan ama ben bugün aradım doktoru Bi gözüm net ama Bi gözüm çok bulanık ve az görüyor yani sanki 1.5 2 numara gibi görüyor dedim. Doktorda şaşırdı yarın gideceğim. Ama benim gibi olan var mı nasıl ilerledi süreç merak ettim 🥲