Berra 5 aylıksa çoktan anneyi tanıyıp görünce sevinmesi çırpınması gerekir, mamada olsa siz yedirin, ne demek sensizde duruyor, kayınvalideniz ayıp etmiş bu konuda. Anne sadece meme demek değil ki, emzirmeyen anne olmuyor mu sanki. Siz mümkün olduğunca beraber vakit geçirin, şarkı ninni söyleyin komik suratlar yapın ilgisi size yönelsin