mavililimon Merhaba hanımlar 47 gün öncd normal doğum yaptım doğumdan birkaç gün sonra kabızlık başladı 3 günde bir çok zorlanarak tuvalete çıkıyorum ve bu defa mskattan çok kanama geldi başına gelen var mı ne yapmalıyım
AlpSol mavililimon bende de var kabızlık sorunu , oğlum 4 aylık Ben direkt kuru kayısı yiyorum sabahları ve daha çok sulu yemek yemeye çalışıyorum
Elmas Aynı sıkıntıyı yaşadım bebeğim iki aylık oldu hâlâ devam ediyor hoşaf, su tüketimi vs hiçbir işe yaramadı. Duphalac şurup yazdırdım o fayda etti bazen kayısı çayı falan içiyorum.