merinalsaa üçüncü aydan sonra yağlanma mı dersin, kepeklenme mi (hem de aşırı derecede), dökülme bir de üstelik 😔😔 upuzun saçlarımı kısacık kestirmek zorunda kaldım evin her yeri saç, nefret eder olmuştum artık saçlarımdan. Yani normal. Hiçbir şey işe yaramıyormuş sanırım. Oluruna bıraktım ben