Yanından bi yere gçndermiyor ayağa bile kalkınca ııı ııı gideceğim sanıyor, ayrılık kaygısı sanırım, bişiler istediği zaman yine ııııı lıyor, zıplamayı öğrendi sürekli ayağını sallıyor bu beni endişelendirdi normal mi?emerek uyuyor bugün emzikle uyutmaya çalıştım inşallah alıştırabilirim, siz neler yapıyorsunuz sürekli bişileri yanlış mı yapıyorum acaba diye endişeleniyorum birde