tostperisi ozgec merhaba ben dolaptan almıştım bilekliği hiç çıkartmıyorum kolyesini boynu acır diye arada takıyorum 2 alt dişi nasıl çıkarttı anlamadık şimdi üstler çıkıyor aynı anda sadece gece uyanmalarımız var çok şükür 🧿yapicitesbih sayfasından sıfır üründü
Araldoram ozgec kehribarkolyecimden aldım 4 aylıkken takmaya başladım doktorumuza sorarak ,1 yaşında Şuan hala kullanıyoruz biz çok memnun kaldık hiç salya önlüğü kullanmadım
semosderler Kızıma aldım e bebekten , salya bitti ,diş süreci kolaylaştı sonra birden koptu, Salya mı dersin, diş için ağlamalar mı dersin, hemen tekrar yenisini aldım 😂
seldaaa521_ ozgec gece yatarken felan çıkarmıyorum sadece duş aldıracagim zaman çıkartıyorum kullanma kılavuzunda da öyle yazıyordu çünkü