QueenMommm Of çok üzülüyorum kızımı böyle görünce sabah ateşi vardı sonra düştü kayınvalideme gittik orada uyuya kaldı çok halsiz eve geldik gene kendi kendine uyudu hızlı nefes alıp veriyor çok nadir arada öksürüyor ne yapacağımı şaşırdım 😢
Aylizinannesi54 QueenMommm hastaneye götürün bence iyi değil belliki gece birden ateşlenirse farketmezsiniz Allah korusun
QueenMommm Aylizinannesi54 buradaki hastane o kadar kötü ki ilaç yazıp gönderecek çok ilgisiz bi hastane başka hastanede yok 😞
Aylizinannesi54 QueenMommm olsun en azından kaderine bırakmak yerine bi doktor görsün verdiği ilaçlar iyi gelebilir baktınız iyice kötü oluyor şehir yakını hastaneye götürürsünüz evde beklemekle yada başka bitkisel şeylerle hastalık geçmez çok geçmiş olsun tekrar
QueenMommm Aylizinannesi54 evde ilaç var canım içiremiyorum zaten çok huysuz bide ne yapacağımı şaşırdım