Kızlar, oğlum 1 yaşında, arabada kendi araba koltuğunda oturuyor, ama her defasında yola çıktıktan yarım saat 1 saat sonra kusuyor, beni de araba tutardı , aç tok farketmiyor, malesef çocuğu araba tutuyor..
Tecrübesi olan varmı bu durumla nasıl başa çıkıcaz? Her yer batıyor bide, örtü de örttürmüyor, yapacak bişey varmı?