iyikianneyim61 Deletedmom781 bende 12 gün önce doğum yaptim benimde öyle oldu ama azaldı günden güne o şişlik sertlik bişey yapmadım ekstra
zynpgdkl Deletedmom781 benimde dikişlerim oynadığı için şişmişti kızım yoğun bakımda yatmıştı gece gündüz 3 saatte bir emzirmeye gittim araba sarsıntısı ve soğuk etkilemişti doktoruma göstermiştim krem vermişti..
ozgecann Deletedmom781 benim de dikisimin üzerinde şişlik var doktor normal dedi bana ama bazılarında olmuyomuş sanırım bende anlamadım