Merhabalar benim kızım 7 mayısta 2 yaşına giricek. Bu aralar cok agresif herşeye ağlıyor özellikle başkaları varsa daha cok ağlıyor. Şöyle bir sorum var parka gittiğimizde ordaki cocuklarda git diyor. Başka cocuklarda top gördüyse peşinden koşuyor yada araba bisiklet getirdilerse peşlerinden ayrılmıyor istiyor hayır bizim değil desemde anlamıyor.Herşeyi anlayan bir çocuk bu arada. Neden böyle yaptığını anlayamıyorum. Kalabalığı zaten hiç sevmiyor asla durmuyor kalabalıkta. Bu durumlarda napıcam bilmiyorum bazen sabrım tükeniyor gercekten.