Taze_anne33 Bartholin ameliyatı olacağım bu yöntemle gümüş nitrat konulduktan sonra çok acısı, ağrısı oluyor mu ? Çarşamba günü ameliyatım var 🙈
Vera094 Taze_anne33 biraz acısı oluyor ilacın yoğunluğuna bağlı iki sefer olmuştum ilk gün biraz ağrılı geçiyor ne yazıkki
Taze_anne33 Yaa ilaç veriyorlar mı peki ? Ben hem çarşamba hem de cuma günü ameliyat olacağım. Çarşamba günü gümüş nitrat yerleştirecek cuma günü çıkartacak sizde nasıl olmuştu ? Bir de bartholin tekrarladı mı ?