nazifetopcu Kızlar merhaba . 25 günlük bebeğim 2 gündür ishal ve kusuyor . Fakat ateşi yok . Acaba doktora götürmeli miyim. Nasıl bir tedavi uygulanıyor ishal için
Aylizinannesi54 nazifetopcu doktora mutlaka gidin yenidoğan dönemindesiniz bu dönem hassas dönem probiyotik vereceklerdir ishali için o keser ishalini ishal ve kusma aşırı sıvı kaybettirir ki 2 gün olmuş gitmeniz lazım doktora
Ogretmenannex nazifetopcu ishal olduğumu nereden anladınız ve kusma süt kesiği gibiyse reflüdendir . Reflü yatağı rahatlatır emzirdikten sonra 10 15 dakika yatırmayın . Dik pozisyonda kalsın. Ve gazino iyi çıkartın o da kusma yapar
nazifetopcu Probiyotik bugün sipariş etmiştim bigaia . Düzelmezse yarın gideceğim . Emzirdikçe kusuyor
nazifetopcu Ogretmenannex Ogretmenannex normalde pütürlü kaka yapıyordu . 2 gündür su gibi . Reflü yastığında yatırıyorum hep . Normalde her emzirmeden sonra bir miktar kusuyor . Ama bu aralar fazlasını çıkarıyor . Hep aç gübi hissediyorum çok kustuğu için :(