Kızım nerdeyse 7 aylık olacak doğduğundan beri emmek istemiyor danışmanlıklar aldım acıkmasını bekledim aylardır aynı sorun bugünlerde meme ağzına geldiği an öğürmeye başladı iyice yoruldum zayıf kaldı ne yapacağımı bilmiyorum artık emzirmekten nefret etmeye de başladım