Kızlar bebeğimi emzirmeye çalışıyorum ama daha kucağıma gelir gelmez başını geriye itip bağırarak ağlamaya başlıyor ayaklarını diretiyor. Doyurucam doyuramıyorum deliricem resmen. 😭 daha 55 günlük olduğu için elimden geldiğince sarılık olmasın diye sık emzirmeye çalışıyordum. Böyle olan var mı ne yaptınız acaba?