Hanımlar selaam,
Prematüre bebeğim düzeltilmiş 3 buçuk kro 5 buçuk aylık. 5 ay kontrolünde doktorumuz diğer ay ek gıdayı görüşelim dedi. Şu an hazır olma sinyalleri vermeye başlamış dedi. Destekli oturmak istiyor sürekli doktorumuz da izin verdi kucağınızda oturabilir dedi. Ama ek gıdaya hazıt mı bilmiyorum. Başını tam tutamıyor gibi…
Sizin bebekleriniz kaç aylıkken başladı merak ettim.
Ve ilk ne ile başladınız, neler yaptınız? Her bebek kendine özel tabii ki karşılaştırma yapmadan bilgi alışverişinde bulunalım 💕
Biliyoruz ki prematüre olunca anneler beş kat daha hassas oluyor 💕