Merhabalar öncelikle. Bebeğim 11 Nisan da doğdu 15 Nisan da da sarılıktan kuveze aldılar bugün bı hafta olacak hâlâ çıkarmadılar bizi sarılığı düşmüştü 7ye sonra kilo alması için beklettiler sonra yeniden yükseldi 13e yeniden 6ya düştü ve hâlâ kilo için tutuyorlar. Bugün doktor zeytinyağı istedi. Bebeğe vereceklermiş. Dedim ne alaka zeytinyağı? Kilo aldiriyormus öyle dedi madem böyle bişey var niye kaç gündür istemediniz dedim son ana kadar anne sütü mama dedi. Maşallah sütüm var günde 400ml süt veriyorum 2 saatte emzirmeye kalıyorum daha dün 80gr almış hep 5gr 10gr alıyordu. 3245gr doğdu şuan 3155gr dedi. Yani zeytinyağına hiç aklım almadı kabız bebeklere verilir diye biliyorum hatta onu bile verdirmiyorlar lavman yaptırıyorlar son anda. Nasıl biseye düştük bilmiyorum yarın inşallah çıkarırlar artık çok bunaldım. Yanımda olsa sürekli emziririm zaten aç bırakmam ama anlamadım amaçlarını.