OglummBalll Geceden beri kaka yapmadı oglum 54 günlük ama gazını cıkarabiliyo sizce bi sorun varmı dır
emirhanecozlem OglummBalll canım 7 günden fazla yapmazsa sorun olur. O normal artık büyüdüğü için kaka sayısı azalcak
Pelngezgn17 Zeynepzumra ne zaman girdi düzene acaba benm kızım doğdugundan beri öyle suan 4 aylık 🤦🏼♀️
mihrosum Benım doktorum 10gune kadar normal dedı ınternettede yazıyor bakabılırsınız bızımkıde dort bes gune bır yapıyor.Yaptıgında katı değilse sıkıntı yok katıysa kabız demekmıs
Aselhafsam Benim, kızda 4.5 günde Bi yapıyo. Hemde daha 1ay 3günlük. 10güne kadar normal diyorlar 🤷🏻♀️ çok kasıp sıkıntı olmuyosa tabi
emirhanecozlem OglummBalll yok canım hiç gerek yok sıkıntıya sokma kendini. Benim oğlum o zamanlar günde 1 defa yapardı şu anda 5 buçuk aylık 2-3günde bir yapıyor
Pelngezgn17 Zeynepzumra ek gıdaya gecene kadar bu sekılde olacak dedi ilacı yokmus kabız olarak da degerlendıırılmez mıs bebeklerde