ollaluna7 Vivense yatak odası takımı kullanan var mı ? Varsa memnun musunuz değilseniz neden memnun değilsiniz ? Almayı düşünüyorum da şikayet de çok memnuniyet de emin olamadım
Alerjikrinit ollaluna7 ben takım almadım ama ufak tefek şeyler aldım 1 sehpa aldım gerçekten pek sağlam değil 2 abajur aldım 2.sene dolmadan dağıldı ve genel olarak memnun kalan yok vivense kötü diyorlar genellikle. Yine de üründen ürüne değişebilir
cocomelon33 ollaluna7 arkadaşım mobilyasından memnun değil hiç.Yatak odası takımı kaliteli bir marka olmalı bence
Zynpgmt Vivensenin kendi markası olanı takımı mı soruyorsunuz? Yoksa orada başka başka markalar da var da Vivense satıyor yine ona göre yorumlayım.😅