Dilan06 tecrübeyle sabit süt önden sağdıçla daha da çılgınca artıyor. İki çocuğumda da yaşadım bu problemi insanlar sütün çok diyip nazara getiriyor ama herşeyin fazlası zarar ilk çocuğumda tecrübesizlik çok sağdım sağdıkça sütün sulu kısmı çoğaldı. Düşünün 100ml falan sadece su gibi geliyordu. Bu çocuğumda şöyle yaptım ve şu ana kadar mastit olmadım önden elimle sağıp sütün sulu kısmını azaltıyorum sonra emziriyorum eğer hala süt varsa ikinci emzirmede tekrar aynı göğsü emziriyorum. Sonra diğer göğüsten aynı şekil devam zaten bebek büyüdükçe boşaltıyor ben çözümü böyle buldum. Ayrıca bebeğimde yağlı süte daha çok ulaştığı için daha iyi kilo aldı. İlk çocuğumda her bez neredeyse 1 kilo oluyordu ama kilo almıyordu meğer su gibi kısmı içiyormuş. Ama bende hiperlaltasyon ve tazyikli süt var. Arkadaş yine de bir doktor tavsiyesi alsın bu benim kendime bulduğum çözüm herkeste aynı olmayabilir. Tazyikli süt meme reddinin sebeplerinden biri halledersiniz inşallah 🙏