Elifkurtulduuuu bence açlıktan değil rahatsız olduğu için uyanıyor 7 tane cici ve ekstra süt bunlar aşırı rahatsız eder. Ben bir kez oğlumu süt içirip yatırdım o gece asla uyumadı rahatsız oldu aşırı. 7 tane cici bebe çok fazla. Cici bebe sağlıklı değil içinde çok fazla şeker var. Bana doktor şeker 3 yaşa kadar yasak. Süt önermiyorum süt çok zararlı demişti. Siz bilirsiniz ama cici ve süt çok zararlı.