29 Ocak gece 4.30 da uyandım 35. Haftamda, pıt diye bı ses geldi karnımdan ve suyum geldi hastaneye gittim alel acele açılmam yoktu yatış yaptılar hemen 16.00 da bı fitil koydular açılma olsun diye sonrasında kendi sancım da başladı zaten vee 00.44 de normal doğumla geldi bebişim