efnanesma çok haklısınız aynı süreçten geçtim. Kucağımda pış pış karanlık oda ninniler, sesler, artık sabaha doğru dualar falan derken insan bütün insanlık uyuyor da bi kendi bebek uyutmaya çalışıyor gibi hissediyor. Sıkışmış, çaresiz, uykusuz, yorgun, hiç bu dönemden çıkamayacakmış hapsolmuş gibi.. Çok gece yaşadım bunu ama geçti :) Sabır..