aysglsvgn Kızlar bebeğim aşı olduğundan bu yana çok huzursuz asla uzun uzun uyumuyor sürekli ağlıyor ve mememde uyuyor sadece çok yoruldum bu huzursuzluğun sebebi aşılar olabilir mi başına gelen var mı?
theyikik Bizde de gündüz uykuları kısaldı öyle bi kestirip uyanıyor , bi de meme tutmak istemiyor zorla tutturuyorum 🙄 ne zaman oldunuz aşıyı 2-3 sürüyormuş genelde bu huzursuzluk
aysglsvgn theyikik 2 gün oldu benimkide öyle gündüz mak 30 dk kestirip uyanıyor tüm gün uyuduğu olurdu bağırarak kalkıyor uykusundan hiç enerjisi yok kıyamıyorum umarım çok sürmez