kizlar dogdugundan beri yatma pozisyonunu zaten sevmiyordu .. kolik bir bebekti bu arada.. 2.5 ayda kafasini surekli yattigi yerde kaldiriyordu 3. ayda yarim tur dönmeleri basladi ve 3.5 ayda kucakta destekle
oturtuyorduk. suan 4.5 aylik tam dönme var iki yana yuz ustu koydugumda surunerek ilerliyor sıpa 😂 sorum su 4.5 aylik 5 ayina 10 gun var minyon bir bebek boyu kilosu yerinde aslinda ama minyon tipli oturuyor suan hala destekle tabi oturak aldim ona e bebekten icine sunger de aldim ama otururken hep iki büklüm kucakta da sürekli ilk doğduğundan beri kendini kasıyor kapatıyor yani iki büklüm şeklinde dolanıyor ilk zamanlar gazdan dolayı bacakları hep karnına doğru çekiliydi fakat şu an 4:30 aylık gaz sancılarımız azaldı ama hala bir kasıntı modunda otururken de bacaklarını ayaklarını keşfetmiş olmasını düşünüyorum ki sürekli ayaklarına bakıyor o yüzden iki büklüm şeklinde duruyor beli eğik duruyor bu düzelir mi bebeği böyle olan var mıydı bir de iki büklüm durduğu için iyice küçücük duruyor oturduğu yerde herkes bu bebek büyümemiş gelişmemiş de saçma sapan konuşuyor halbuki doktorlar her şeyin çok güzel ilerlediğini söylüyorlar zaten bu konuda insanları dinlemiyorum fakat bu şekilde oturması kafamı karıştırıyor normalde bebekler bu aylarda evet oturamaz fakat oturma denemelerinde dik bir şekilde durabiliyorlar benim bebeğim sürekli aşağıya ayaklarına bakıyor bilgisi olan başına gelen varsa yazabilirse çok sevinirim