Kızlar bebeğim 10 günlük daha çok küçük olduğu için çözüm bulabilir miyim diye araştırma halindeyim, ayak küçük parmağı diğer parmakları ile aynı hizada değil biraz yukardan geliyor. Çocuk doktorları normal karşılıyor bi şey olmaz diyorlar ama sonuçta daha çok küçük şekil alması kolayken neden ilgilenilmesin. Ortopedi bölümüne de gitmeyi dusun uyorum. Bu durumu yaşayan var mı