isilkubraa benim kızım da 2 yaşında, hemen hemen aynıyız. istediği olmazsa basini yerlere vuruyor, beni tokat manyağı yapıyor kafa atıyor, elinde bir şey varsa fırlatıyor. ağlamalar mizmizliklar, giyinmek istemiyor bez değişimi istemiyor, ne desem hayır hayır hayır.. bunlar yakin zamanda başladı ama. 2 yaş sendromunda olduğumuz için muhtemelen. kimi görsem herkes aynı dertten muzdarip zaten bu 2 yaşta. zamanla geçeceğini düşünüyorum