Newmomm345 4 kedim var 🫠 Maddi olarak probleminiz yoksa gayet de güzel oluyor valla. 2 kedim vardı, çatımıza sokak kedisi doğum yapmıştı 4 tane, bebekler hastalandı. Hemen eve aldım, maalesef birini kaybettik. Kalan 3 tanenin birini anneme kitledim 😅 diğer 2sini sahiplendiremediğim için gönlüm sokağa salmaya da el vermedi evimin neşesi olarak kaldılar. Diğer kedilerimle alışmaları biraz uzun sürdü ama şimdi iyiler. Birbirlerini çok da sevdikleri söylenemez ama saygı duymayı öğrendiler 😅