Kıyaslama işinden nefret ederdim ama nedense kendimi hep o noktada buluyorum. Arkadaşımın da benim de ikizlerimiz var onlar 6 benimkiler 7 aylıklar. Benimkilerde oturma falan yok yarim.donuyorlar sürekli hastalar onunkiler masallah cin gibi dönüyorlar az buçuk oturuyorlar..asla kıskanmam çok hoşuma gidiyor hatta ama benim yavrularıma kafam takılıyor neden böyleler