Merhaba tecrübe anneler sorum şu ki; 35 aylık oğlum ile tuvalet eğitimi sürecindeyiz ve bugün 4. günümüz, bugüne kadar güzel gidiyordu süreç fakat bugün sabah uyandığından beri bu saate kadar hiç çiş yapmadı büyük tuvaletini de yapmadı bu arada sabah altı kuru kalktı. Midem bulanıyor deyip oturuyor lazımlığına gelmiyor, olmuyor diyor kalkıyor ben yatıştırıcı-destekleyici şeyler söylüyorum, böyle 4-5 kere yaptı ama ne çişini ne de büyük tuvaletini yapmadı. Büyük tuvaletini var gibi geliyor bana ama sabahtan bu saate kadar tutabilir mi sizce onu? Su içti, çorba içti, kakaolu süt içti hiç çişide mi gelmedi ? Onu da yapmıyor anlamadım gitti. Sizce neden iyi gidiyorken böyle yapmaya başladı bugün ? Beni yönlendirebilecek birileri var mı? Şimdiden teşekkürler 🌸😌