gkyt Kızlar bakabilirmisiniz bebeğim 3 buçuk aylık 2 aylıktan beri ayağı çok terliyor o kadar terliyorli çorabı ıslanıyor çorabını çıkartığımdada ayağı soğuk oluyor niçin acaba yardımcı olurmusunuz
Dogacelik gkyt genetik😕 2 cocugum da böyle. Yazın sandaleti bile corapla giydirmek zorunda kalıyorum. Ayagı su oluyor sandeletin içinden kayıyor. Babalarına çekmiş bizimkiler.
gkyt Normal bir durum ben hamileyken son ayıma girdiğimdede benim ayağım akşam terler ve şiddetli kaşınırdı ama hamilelik dönemim biçtiğinde artık olmadı