DurubebekElif Bebeğim 9 aylıkken alt 2 dişi çıktı, şu anda 14 aylık ama hala 2 dişi var. Diğerleri patlamadı, normalde patlaması gerekmiyor mu? Böyle bir durumu yaşayan var mı?
birumutt DurubebekElif normaldir benim kızımda iki dil cıkardı sonra 5-6 ay bekledim öyle diğeri çıktı