1byd Bebeğimin pişiği geçmiyor bez değiştirdim sudocrem hametol hametan travazol zeytinyağı kullandım hiç birşey fayda etmiyor hafif kabarık gibi bi pişik varmı önerisi olan acill 🙏
sumeyyeasellina 1byd bizimde aynıydı doktorum Dermo-Restduo verdi ve 2 günde söndürdü gerçekten günde 2 kere sürdüm sonra normal kremlere geçtik
ronaaa 1byd tam 1.5 2 ay kaynar su dökülmüş gibi kabarıyor kanar derecesine geliyordu bez değiştirdim bir sürü krem kullandım fayda etmedi sonradan yumurta yediğimde olduğunu farkettim yumurtayı bıraktım pisiği geçti deneme amaçlı 1 hafta snra tekrar yedim pişiği yine oluştu sizde alerji yapan birşeyler yiyor olabilirsiniz
eylulduruu1 Çiş kaka sonrası bile beyaz banyo sabunuyla yıkadım ve bepantol pişik kremi düzenli bolca sürdüm hemen geçti 🌸
melegim71 1byd zeytinyagini eger isitmadam suruyosaniz asitiyle cocugn pisigi daha kotu olur mutlaka travazolu surunce araya pamuklu bi bez koyun bi sure islak mendil kullanmayin 2 hafta bende cketim eni sonu travazolla gecirdim
Bibiim 1byd hamazinc kesinlikle tavsiye ediyorum.. günlerce doktora mı gitmedim türlü türlü kremler kullandım en iyisi bu. Gece sürüyordum altını bağlamıyordm sabaha hiç bir şey kalmıyordu
Cerenozdamar 1byd bebeğiniz kaç yaşında bilmiyorum benimki 2 yaşındayken benzer durum olmuştu ilaç kullandığımız için eşimin eczacı arkadaşı bize travazol Merhem vermişti , hametana aızıcık karıştırıp sürmemizi söylemişti. Ve ilk sürmede bile etkili olmuştu
melegim71 1byd tabi hakikide olsa isitmaniz gerekir yoksa asit gitmez yani doktor bana surerkem hafif isitman gerekir demisti