Bebeğim 6 ay 23 günlük meme reddi vardı çok uzun süredir bir şekilde zorla emziriyordum ama hamile olduğum için doktorum Haziran’da memeyi bıraktırmami söyledi bende mama arayişina geçtim sma Bebelac Gold denedim ama yok kabul etmiyor hem manasız hem emmeden nasıl doyacak bu çocuk 😢 düşünmekten kafayı yiyeceğim