ezguscom Merhaba herkese bebeğim pazartesi günü 12. Ay aşılarını oldu. Fakat 2 gün kadar sonra iştahsızlık sorunu başladı. Sizlerde bu problem olmuş muydu, olduysa da ne kadar sürede geçer? 😞
Betelgeuse_ ezguscom evet olmuştu bazi asilarda iştahsızlık olabiliyor hafif ateş huzursuzluk normal hepsi. En fazla bir hafta sürer iştahsızlık durumu. Merak etmeyin gecer