asli57 adı üstünde yoğun bakım, elbette ilgileniyorlar sakin olur musunuz? Kendi bebeklerim için yoğunbakımın içine girmiştim, içeride her türlü ihtiyaca sahip bebekler vardı ve personeller hep ayakta kuvözlerin başlarındaydı. Ayrıca sterilize olmadan asla girilmiyordu, kapıda da güvenlik vardı. Bunu görünce ben de rahatlamıştım. Benim yanım daha sağlıklı olsaydı benimle kalırdı ama hastanede doktorların ve hemşirelik gözetimi altında, Allahın izniyle bir şey olmaz dedim. Evet lohusasınız ama kendinizi koyvermenizin bir faydası olmaz. Şu aşamada nasıl faydalı olabilirim diye düşünmeniz lazım. Güzel beslenin sütünüze tesiri olsun