Birdunyabircennetannesi Bu hastalığı yaşayan var mı? Bu lanet hastalıktan 26 senedir kurtulamadım olmuyor olmuyor denemediğim hiçbir şey kalmadı ama artık kurtulmak istiyorum
Yagmur00 Birdunyabircennetannesi yaşım 22 devam ediyorum hala Allah göstermesin de kanserle eş değerdeymiş bu tırnak hastalığı
twinsmomm2 Birdunyabircennetannesi ben de yıllarca yedim maalesef annemde öyleydi ondan görerek küçükken alışkanlık edinmişim.Ojeli olunca dokunmuyorum hiç ojesizken kopardikca koparasim geliyor 10-12 sene önce üniversite zamanı takma tırnak kullana kullana uzattım iyice ojesiz gezmiyorum artık
Cekiyorum_Gulumse Birdunyabircennetannesi ben strese girdiğimde yapiyorum . Ve gerçekten çok rahatsız edici bir şey. Bir ara bıraktım tamamen tırnaklarımı uzattım falan gayet iyi gitti bir kaç sene. Sonra 2. Bebeğim old. Ve yine başa döndü bisey düşündüğümde birine kızdığımda stres yaptığımda kendimi öyle buluyorum.ve bu duruma çok sıkılıyorum 😔
Birdunyabircennetannesi Yagmur00 Gerçekten onun gibi Bu hastalığı olmayan insanlar anlamıyor Kendimden aşırı rahatsızım ben zaten memnun değilim ellerimi kendim bile görmek istemiyorum hep saklıyorum ama olmuyor yenemiyorum
Yagmur00 Birdunyabircennetannesi bende rahatsız oluyorum ve her kesten saklıyorum 😀çareyi protez tırnakta buldum denemeni tavsiye ederim🙂
Yagmur00 Birdunyabircennetannesi bende rahatsız oluyorum ve her kesten saklıyorum 😀çareyi protez tırnakta buldum denemeni tavsiye ederim🙂
Yagmur00 Birdunyabircennetannesi bende rahatsız oluyorum ve her kesten saklıyorum 😀çareyi protez tırnakta buldum denemeni tavsiye ederim🙂
Birdunyabircennetannesi Yagmur00 Denedim 1 ay Tırnak yatağı olmadığı için çok çabuk attı Aslında uzadı biraz ilk defa o kadar uzadı Sonra da gidemedim düzenli maalesef çıktığı an tekrar yedim Birde kullanamadım alışkın değilim ya Normal tırnak boyutunda yaptırmıştım