Busra0211 1 yaşında oğlum var. Ve ben hala mevlid okutmadım. Gözümde büyüyor nedense, ama çok istiyorum okutmayı da. Yakın zamanda okutan anneler neler yaptınız bana da fikir verin😊😌
edefneee Busra0211 benim kızım 6 aylıktı okuttuğumda benimde gözümde büyüyordu kışa geldiği için hastalık kapmasın diye geç kaldık
yirmiikikasim23 Busra0211 evinizde acip kuraninizi okuyup fakire sadaka verebilirsiniz illaki mevlut zorunlulugu yokki heh icinizden gelir o ayri ama dert etmeyin bence. benim evim kucucuk ki buyuk olsada bu sekil yapmak daha mantikli
hndathn Busra0211 ben okutamadim malesef korona sebebiyle.bu yaz abisinin sünnet düğünü yapılacak mevlid te okutacağız Allah’ın izniyle o zaman oğlumun adına.kızımin niyetine de okumasını istiycem hocadan ayrı yapmicam zaten düğün yemeği de verilecek ekstra birşey yapmama gerek yok.Yani zorunlu değil dinimizde de yok ama gelenek olmuş bir kere işte oğluma okutup kizima okutamamis oluşum vicdanima sığmıyor. Yoksa adına hatimler indi bir fakire gereken yardım yapıldı ama yinede vicdanım rahatsiz
Deletedmom_108 Busra0211 Bende burada bekleyeyim. Allah nasip ederse önümüzdeki ay akika kurbanını kesip mevlid okutacağım evde. Bende hediyelikleri düşünüyorum. Menüm hazır.