Slmm2006 ürün iyide servisi cok kotu kesinlikle ilgilenmiyorlar 3 bucuk sene önce aldım seti aspiratör bozuk cıktı ilk çalıştırmada direk bozuktu yani servis çağırdık yok bilmem evin konumundan dolayı rüzgar ters esmiş içinde motoru ters dönmüş bozulmuş diyip garanti dışı bıraktılar garanti süresi boyunca 2 sene uğrastık yapmadılar ücretli yaparız dediler bence üründen çok serviside önemlii oyuzden alacaksanız daha kaliteli bir marka alın ürünün arkasında duran bi marka alın beyaz eşya şans içi çünkü