Kızlar mesela 9.ayda da aşı yokmuş sanırım ama biz yaptırdık şimdi bebeğim 13 aylık bi sorun olmadı ama mesela yaptırmayan da çokmuş. Ve instagramda bi hesap var 18 ve 24 ay aşılarını yaptırmayacakmış yada 18i yaptırmamış 240üde yaptırmayacakmış doktoru uygun görmemiş, soru cevapdada biri yazmış bende hemşireyim asla önermiyorum diye bi ara nedenini yazmıştı ama ne biliyim bu aşıları yaptırıp sorun yaşayan var mı? Ben aşı karşıtı değilim lütfen postuma aşı karşıtları yazmasın hani yaptırmayın ettirmeyin şöyle böyle diye ben aşı karşıtlarınada saygı duyarım herkesin kendi fikri ben bütün özel ve devletin sunduğu aşıları yaptırdım yaptıracağımda ama sadece merak ediyorum 18 ve 24 ay neden risklidir, ben çevremde hiç aşıdan sonra şikayeti olan birine rastlamadım ve anneyiz ister istemez herşeyden korkup merak ediyoruz