gulindamla Merhaba kızlar bebek kamerası kullananlar var mı hangi marka öneriyorsunuz fiyat performans açısından 🩶 internetten mi aldınız
SeverusSnape gulindamla biz motorola almıştık 5 sene önce, arkadaşım yaklaşık 3 sene önce xiaomi aldı, bence onun aldığı daha kullanışlıydı.
Cns_5454 gulindamla yok kumanda gibi bir şey var ekranından görüyorsun telefona bağlanmıyor . Ses iletiyor müzik gönderebiliyorsun sakinleşmesi için ve gece görüş özelliği var karanlıkta da görebilirsin bebeğini 💚